Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

VINTERSKOR TILL MUPPSAN

Nu då kylan verkligen slagit in så kollar man lite frenetiskt efter vinterskor till sig själv – jag menar till barnen är det redan klart, dom tänker man ju på först, sen till en själv det gör man i sista minuten. Hittade dom här stövlarna som jag fastnade extra mycket för, gillade den lilla klacken som gjorde det lilla extra och piffade upp stövlarna så dom går att använda även till finare kläder och inte bara på skoterfärden Blinkar 

Jag har ju köpt mig en fodrad skinnjacka som går i brunt så tycker dom här skulle passa bra till. Fyndade jackan då vi var i Tyskland och gjorde Köln – jäklar så bra shopping dom hade där och BILLIG!

Vad gillar ni dom här stövlarna? Visst är det ett bra pris för ett par så rejäla skor?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos