Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 oktober 2011

PAPPAS TJEJ

ATT00329

Amanda sa till mig att jag skulle ta kort på henne och skicka till Pappa, vänta lite bara sa hon – sen plockade hon upp färgpennorna och sa nu är jag redo! Någon som förstår varför pennorna skulle vara med på bilden till Älskling? Blinkar

 

Som Bror och några andra gissade, rätt svar nedan!! Skrattar 

5 kommentarer:

Emma sa...

Hej just nu säljer jag Kläder billigt på min blogg, i alla storlekar !(:
Skylle betyda mycket om du kollade in ! <33

Sasha sa...

Hon kanske har fått pennorna av sin pappa? :) Söt bild iaf :)

Bror sa...

Jag vet..:)

http://youtu.be/YGvrsXd3E3Q

Therese sa...

Djurgården :)

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Bästa tjejen juuu.. Heja Djurgårn :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos