Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 oktober 2011

INFÖR KYLAN

Tror det blir ett par Timberland kängor till Älskling – dom här tycker jag är så snygga. Dock så får ju givetvis inte jag bestämma åt honom men jag kan ju iaf ge lite förslag Blinkar I klädväg så får jag handla allt – men just skor så är han kräsen. Fler än jag som sköter karlns shopping? Måste nog lägga till att jag är glad att jag får göra det, jag har mycket bättre stil än vad han har, hahaha…

Ett annat par Timberland som jag tycker han borde ha inför kommande turer till stugan i vinter är dessa vinterstövlar – dom ser så himla varma och sköna ut! Jag måste själv införskaffa ett par rejäla vinterskor, man kan ju inte direkt åka skoter i högklackat Blinkar Kanske man kunde piffa upp vinteroufiten med ett par riktigt färggranna vinterstövlar istället? Hihi…

(OBS – bilderna är länkade direkt till produkten)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos