Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 11 oktober 2011

KVÄLLSLEK MED BARNEN

ATT00684

Igårkväll drog jag ut med barnen och vovven för lite kvällslek i en liten lekpark en bit bort. Barnen har börjat somna så sent om kvällarna så jag tänkte jag skulle prova att gå ut efter middagen och aktivera dom lite extra mycket Blinkar 

Det fungerade för Amanda – hon däckade direkt vi kom hem vid sju, men inte Alvin – han höll låda tills efter nio tror jag. Kanske dax för honom att sluta sova lunch? Amanda slutade då hon var 2år nån gång – tidigast i hela hennes dagisgrupp! Men hon behövde verkligen inte sova och hon sov mycket bättre på nätterna då hon slutade sova på dagen. När slutade era barn sova på dagen?

 

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos