Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 14 oktober 2011

UNDERBARA BARN

underbara-barn_111085699

Gör mig redo för att lämna barnen tidigare idag för att sen bege mig till VIP tillträde till UnderBARA BARN mässan – röda mattan rullas fram för oss bloggare och vi får tillgång till mässan före alla andra Ler Lovely – precis som det ska vara, hahaha… Ses vi där?

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Tyvärr kunde jag inte denna gången. Så surt att bo så här långt i söder. Men det kommer flera tillfällen och ha det så skoj lite extra för min skull. ;)
Kram!

Sanna sa...

Tyvärr inte, hade så gärna kommit speciellt efter VIP- inbjudan jag fick. Men ibland går de bara inte, önska de slapp vara så dyrt att pendla fram och tillbaka och att man hade boende där borta klart.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos