Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 6 oktober 2011

KVÄLLENS BLOGGEVENT

damixa

Ikväll är det ett nytt bloggevent – den här veckan tror jag det har varit ett event varje kväll, man kan ju inte tacka ja till alla så valde ut två av dom alla. Att jag valde kvällens är lite roligt – det är Damixa som bjuder in till mingel bland blandare, duschar och deras spännande design i deras nyöppnade showroom. Man kan ju tro att jag är lite less på att gå på barnevent och går bara på såna som är riktat mer till mig Blinkar Med mig har jag Jda och Johanna! Undrar vad man får i goodiebagen? – En blandare?? Hahaha….

2 kommentarer:

zasata sa...

ååå så roligt. hoppas det börjar hända mer här i göteborg snart.

ta gärna en titt i min blogg!

http://zasata.blogspot.com/2011/10/bloggevent-i-goteborg.html

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Tusan ingen blandare fick vi, men jag fick mysa med dej! <3

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos