Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 13 oktober 2011

MODEVISNING KIND + JUGEND

ATT00187

ATT00247

ATT00235

ATT00265

Snacka om att vi har mycket kvar att lära oss vad gäller barnmodevisningar i Sverige. Satan vad duktiga barn och proffsig modevisning dom hade anordnat på Kind + Jugend mässan i Köln. Det var märken som Hugo Boss, Armani och La Coste som visades av barnen. Barnen måste ha blivit hårdtränade sen födseln Ler med tungan ute 

Vi lyckades sitta på första parkett och få med oss varsin goodiebag därifrån, hahaha.. satt tillsammans med gräddan, fotograferna tog mer bilder på folket runt oss än på modevisningen!

Strunta i mina videoklipp och se denna istället som jag hittade på youtube – jag och Madeleine syns t.o.m, hehe.. Det är från Simonetta´s klädkollektion, kolla in barnen!!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos