Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 31 oktober 2011

INNAN SIMSKOLAN

ATT01575ATT01584

Innan man hoppar i bassängen ska man ju duscha och tvätta sig noga, Amanda skulle kunna stå i duschen i en evighet, haha.. Själv får man snabbduscha så hon hinner duscha ett bra tag både innan simlektionen och efter Blinkar 

Den här gången avancerade Amanda – vi dök till botten och hämtade upp en skatt (läs ring), jag fick släppa henne helt och hon “simmade” själv till kanten. Hamnade bara liite under vattnet men det gjorde inget! Sen tyckte hon att hon var supergrym så då skulle jag släppa henne ännu längre ifrån kanten så hon fick ta sig dit själv – då glömde hon trampa och hon blev stel som en pinne, *blubb blubb* sa det och hon sjönk som en sten och tog sig en rejäl kallsup! Ooopps, hoppas det inte sätter käppar i hjulen till nästa lektion – hon gör ju verkligen framsteg!

Jättebra simlärare men hade kunnat vara två stycken, lektionen är bara 30min och det är 6st barn, varav 2st bebisar, de andra barnen är mellan 2-3år – dvs att det är olika övningar för alla och det tar tid att gå igenom med alla. Annars är det bara positivt att gå med båda barnen i samma grupp!

 

Vi rekommenderar varmt att gå på Trampoolin/Aquababy´s simkurser!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos