Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 3 oktober 2011

THE GOODIEBAG

_MG_3091

Lovade att visa upp innehållet i Barnshopping.se´s goodiebags!

 

Färgglad mössa från Vossatassar
Cool mössa från MyKidoo
Crocs la ner deras "Croslite guy"
Tandborste som bleker tänderna från blueillume
DVD Pino och hans vänner + bok
Disney Junior DVD
Nestlé Jogolino
Nappflaska Philips Avent
Noka milkshake diet
Lacti Kids från Baltex
Lacti stress för vuxna från Baltex
Napp från Philips Avent
Takida spelkort
Kneipp Natural skincare bodyoil
Babblare + cd singel “babblarna”

Kaffemuggar från Sweetcoffee

Näsfrida nässpray
HIPP måltid
Gunry avsminkningsservetter
Body Lotion Earth friendly Baby
Jojo från Rica Talk Hotel
Ansiktsmask från Gunry
Tamponger från Tampongshopen
Cover up - Glada Grodan

Erbjudande från MyKidoo
Rabatt hos Crocs
Fotobok från Önskefoto
Rabatt från Brands for KIDS
Superrabatt hos Elodie Details
Gratis annonsering Loppi
Kryssning från Birka Paradise

Samt shoppingbag från Elodie Details.

Jag  vet inte vad ni tycker – men jag tycker goodiebagen var grym! Riktigt bra blandning Skrattar Inte bara en himla massa till barnen utan faktiskt till oss mammor oxå! Favoriterna var helt klart tandborsten från Blueillume, fotobok från Önskefoto, Näsfrida nässpray, mössorna från Vossatassar och Mykidoo samt DVD + bok från Pino.se. Ett stort plus och roligt var ju att Takida var med och sponsrade med deras kortlekar, jag som är ett stort fan!! Ungarnas favorit var babblaren och tillhörande skiva – vi måste helt klart införskaffa HELA familjen babblare Skrattar

2 kommentarer:

Sanna sa...

När man ser goodiebagen nu önskar jag ännu mer att jag kunde kommit, fan alltså. Du har ingen goodiebag kvar? *blink blink* ;)

Kram Sanna

♥ Sojka ♥ sa...

Det var mig mycket i den goodiebagen! =O Den skulle man själv vilja ha ju. :)
Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos