Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 9 oktober 2011

FREDAGEN I VALLENTUNA

ATT00288

ATT00285

ATT00282

Fredagmorgon – närmare sagt innan 06.00 – skjutsade Älskling mig och barnen till Vallentuna för en heldag med bus och lek med syrrans ungar. Ja, ni hörde rätt – trots att jag var ute och krökade loss som tusan på torsdagens så pallrade jag mig upp och gjorde oss iordning så vi kunde åka innan 06, – men JA jag mådde apdåligt, kallsvettades och tung i huvudet hela dagen Ler med tungan ute

Alvin och Jamie lekte en massa och Amanda och Angelina samma där – kusiner som saknat varandra tror jag. Syrran och Paul befann sig i England så bara min Mamma som var där och var barnvakt. På em kom min älskade Lillasyss och hennes pappa oxå, avslutade dagen med god middag sen bagav vi oss hem till oss. Däckade nästan på soffan direkt, haha.. Älskling var ute på oktobersfest med en massa byggjobbare så jag fick sängen för mig själv dessutom Skrattar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos