Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 oktober 2011

ANNORLUNDA ONE PIECE

Lindex Shop Online - Velouroverall

Om man är ute efter en One piece till riktigt små barn (stl 56-80) så kommer den här söta panda jumpsuiten komma in på Lindex snart och kommer att kosta endast 199:- Himla billigt tycker jag Skrattar Nästan så man vill ha en liten bebis själv ju! Synd den inte fanns i Alvin´s storlek, han skulle lätt kunna få leka runt i en söt pandadress, hihi.. Du hittar den här.

5 kommentarer:

Emma Viklund sa...

Sv: Tack vad roligt att du gillar min blogg och mina bilder :D

Det var länge sen jag var in på din blogg, så nu ska jag kika runt lite...

KRAM

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

En sån pandadress och en rendress har Towa lånat av sin syssling:) Galet söta:)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hihi så söt! De brukar ju ta in två olika varje höst sådär lagom till typ halloween, minns att vi haft både kanin, drake och nått mer djur från just lindex ;)

Attans att de inte tar in de i större, hade vart perfekt till det kommande utklädnadspartyt vi snart ska på ;P

One Piece barn sa...

Så himla söt one piece, sån skulle jag nästan vilja ha själv, haha.

One Piece barn sa...

Oh såg en sån där One Piece här om dan. Haha trodde det var ett djur först XD

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos