Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 oktober 2011

BARNVAGN INFÖR VINTERN

Inför vintern så skulle jag behöva en ny vagn – men eftersom Alvin snart kommer sluta med vagn, typ efter vintern så vill jag inte köpa en vagn som bara kommer att användas i vinter – så därför funderar jag på en sån här, en kombinerad cykelvagn/barnvagn. Vet någon hur dom fungerar i terräng och snö? Vi har en cykelvagn som tyvärr gått sönder och det verkar ha försvunnit vissa delar ifrån. Så himla smart att kunna få med hela familjen på cykeltur och få med packning samt Leeloo Blinkar Dessa vagnar finns att köpa hos Activekids.nu och kostar mellan 8-10 000kr. Inte direkt vad jag känner för att lägga pengarna på som sista vagn….. Men sulkyvagnen fungerar ju inte i vinter.. gaaahh…

5 kommentarer:

Angelica sa...

Biltema har en billig (ca 1500:-) och jätte käck :) Vi har en och är konon nöjda men den, har dock inte testat den i snö men det borde den klara! Kram

Emma Viklund sa...

Har inte tänkt på hur mysig sån där vagn måste vara på vintern, fy så mysigt barnen skulle kunna få där inne :D men som sagt, funkar dom i snö? Finns ju billigare varianter av såna där kombinerande vagn/cykelvagn med :)

Emma Viklund sa...

Haha, kolla vad jag hittade!

http://www.blocket.se/stockholm/Cykelvagn__Barnvagn__Skidpulka__Vandringsvagn_36179843.htm?ca=11

Kissegirl sa...

Tänkte också säga Biltema

FruLundin sa...

Cykelvagnar.se har vi köpt våran. Vi är riktigt nöjda. För oss var det viktigt att ha lite plats för barnens väskor och annat som vi ville ha med oss. Vi jämförde med biltemas som inte alls är lika bra. Den har mycket lägre maxvikt och mindre med utrymme.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos