Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 4 oktober 2011

DAMMSUGARENS DAG?

Jag fick ingen kanelbulle idag – däremot fick jag en ny dammsugare av Älskling! Han tyckte det var bättre än en kanelbulle och jag kan inget annat än att hålla med Ler 

Så nu måste jag städa städa städa lite ikväll – inviga min nya fina dammsugare!! Yey!! Är man frisk då man blir så glad för en dammsugare?

3 kommentarer:

Johanna sa...

Aldrig fel med en ny dammsugare! Det skulle jag med bli glad för :)

Cissi sa...

Jag skulle bli jätteglad för en dammsugare. Våran suger så dåligt att jag drar mig för att städa av den anledningen.. (kanske finns fler) men skulle kännas lättare med en bra, fin dammsugare iaf.

dessutom räcker den lägre än bullen!

Mia sa...

Åh, jag är faktiskt avis!
Men jag fick ingen dammsugare. =( Och bullar.... Det fick jag baka själv!
Näe, jag är inte bitter! ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos