Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 10 oktober 2011

NÄR INGEN SER MIG….

Fick en award från snälla Petra, brukar inte lägga upp såna här men nu var det länge sen så kör en i alla fall Ler

 

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award: Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… ordnar jag i kryddskåpet – typ bokstavsordning!

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min i-phone och min astmamedicin.

3. Min blogg heter som den gör för att jag…  har alltid kallat vår familj för “Muppfamiljen”, Älskling är Mr Mupp, sen har vi även miniMuppen, Muppelina och Muppy. Så var ett enkelt och passande val med Muppsan.com.

4. Om jag vågade skulle jag… hoppa fallskärm

5. Om tio år kommer jag att… vara 38 år och flyttat till ett charmigt litet hus med familjen. Vi har dessutom utökat familjen med en till mini Leeloo Blinkar 

 

Nu skickar jag den här vidare till.. Agnieszka, Josephine, Lotta, Ann-Sofie och Mia.

5 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Tack söta, nu har jag publicerat denna på min blogg också:)

kramar

Lotta m åtta sa...

Tackar o bockar! Jag har lagt upp i min blogg o länkat dig och skickat vidare :) Kändes hedrande måste jag säga att få den ;) Kram!

♥ Sojka ♥ sa...

Men tack söta du! :) Vad glad jag blir. =D Lägger upp den så fort jag kommit på vad jag ska svara på frågorna! ;)
Kramis!

Mia sa...

Den var söt! =)

Har faktiskt lagt upp den nu.

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Tack snälla du :-) Nu har jag lagt upp den i min blogg!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos