Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 13 oktober 2011

MY PRECIOUS - JELLYBEAN

ATT00154

ATT00157

Kökets absoluta hetaste accessoar just nu – mitt JellyBean fat i svart och tre våningar som jag fått från finaste Pernilla på Hippahem.se.

Då man inte alltid har färska cupcakes och vill ha på sitt fat så lägger jag frukt och grönsaker där istället – jag menar fatet MÅSTE stå framme hela tiden väldigt synligt!

Har ni sett ett snyggare våningsfat? Skulle inte tro det Blinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos