Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 oktober 2011

ENORMT HA BEGÄR

cheetah

Jag tror jag måste åka in till stan i slutet av veckan och besöka Elodie Details butik så jag igen får klämma och känna på den här grymt läckra skötväskan! Jag menar – har ni nånsin sett en snyggare? Jag fullkomligt ÄLSKAR den! Ser ni inte att det skriker “Muppsan” om den? Skrattar Om jag åker dit för att bara titta lite på den – kommer jag därifrån utan att ha med mig den hem? Hmmm….

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos