Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 9 oktober 2011

TORSDAGENS EVENT

ATT00273

ATT00306ATT00294

ATT00297ATT00300

ATT00303

ATT00276

I torsdags gick jag, Jda och Johanna på invigningen av Damixa´s showroom inne i stan. Minglade med bubbel, wraps och choklad – kikade på olika dushar, blandare, kranar m.m. Man skulle helt klart vilja byta ut sin tråkiga basic blandare i köket mot en av deras häftiga!! Dom på bilderna ovan gillade jag helt klart bäst. Sen var ju duscharna snygga – en hade t.om en “mikrofon” som man kunde sjunga i då man duschar – klart Johanna inte kunde hålla sig utan hon var bara tvungen att showa loss lite Blinkar 

Efteråt sökte vi oss igen in till Söder för att fortsätta kvällen, hamnade på Kellys igen och istället för att bara ta ett par öl blev det STORA mängder öl – igen!! Men hade otroligt roligt och glad att jag har så otroligt underbara vänner ♥

1 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hihihi jag kunde inte stå emot... ;)
Puss fina

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos