Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 3 oktober 2011

INSPIRATION BARNRUM

Milos_rum1

Milos_rum2

Milos_rum3

Ville bara dela med mig av lite bilder från min kompis sons barnrum – jag tycker det blev alldeles sagolikt! Vad mycket lite färg och en lekfull fondvägg kan göra Ler 

Fondväggen finns att köpa hos bl.a Lekmer, Babyfrog och IoB-butiken. Dock samma pris hos alla – men hos IoB-butiken har mina läsare 10% på ett helt köp då ni uppger “muppsan” i kassan – så hos dom blir det billigast, hihi..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos