Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

CANCER I FINGRET?

Jag har i många år haft en vad jag trodde en förhårdnad på höger pekfingret. Jag inbillade mig att det var pga min rökning för länge sedan – nåt man kunde få. Jag har alltid varit öm på fingertoppen men ändå inte så att jag reflekterat över det nåt mer. Men de senaste veckorna har knölen börjat växa rejält och det ömmar otroligt mycket. Klippte ner min nagel och nu sitter jag och masserar och trycker på fingret konstant – kan inte överhuvudtaget använda det att t.ex skriva på tangentbordet, öppna knappar osv. Jag kan alltså inte släppa smärtan i fingret och nu syns det även att något är knas. Försökte ta ett par bilder men svårt att få det tydligt. Fick en akuttid hos en hudläkare som misstänker tumör i fingret. “Bara” att ta bort den enligt honom om det inte var några konstigheter… gaaahhh…

bild

bild2

Kul att läsa det här sen……

2 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Nej men fy då, hoppas det inte är något. *kramar om*

Anonym sa...

kan vara en inflamation. Bast o kolla upp det!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos