Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 14 oktober 2011

VILKEN DAG PÅ MÄSSAN

ATT00548

Grundaren av UnderBARA BARN – fantastiska Kickie Jansen!!

ATT00536

Träffade på Helena & Jonas från Orbit Baby Scandinavia

ATT00542

Även Bea var på plats med hennes fina Sobea kläder! Att någon alltid kan stråla så otroligt mycket som Bea gör – du är fantastisk!

ATT00554

Givetvis var Nova Star på plats och som tur var hann jag hälsa på både Helena och Lovisa innan folk släpptes in och kaoset startade i deras monter Blinkar

hannah_graaf

Träffade även Hannah Graaf som visade upp sina vagnar från JOOLZ.

 

Har massa fler bilder att visa från dagen, nya spännande produkter och fina montrar Ler Årets mässa var helt klart mycket bättre än förra årets – bra utbud av utställare måste jag säga! Att få gå in som VIP bloggare var inte helt fel vill jag lova – snacka om sjukt mycket giveaways vi fått, jag tror jag kom hem med ÅTTA goodiebags! Visar allt senare, hihi..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos