Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 27 oktober 2011

LILLA LÖRDAGEN

ATT00799ATT00796

Igårkväll lyckades jag och Caroline äntligen få till en date igen – alldeles för länge sen sist! Det värsta är att vi bor med gångavstånd till varandra Förvånad Möttes upp på Söder för att sedan äta lite och ta ett par glas vin. Himla mysigt att ses och mycket att prata om. Jag och Caroline känner varandra sen länge då vi båda gick i samma skola hemma i byhålan! Sen har vi både hamnat i huvudstaden tillslut Ler

Jag avslutade kvällen med att beställa in en sjukt god White Russian *mums* Nästan så jag svepte den med en gång! Jag är otroligt svag för mjölkdrinkar!!

 

Dagens fråga? Gillar du drinkar och vilken är i så fall din favorit?

1 kommentarer:

BARNSHOPPINGBLOGGEN sa...

Nej jag dricker inte alkohol så nej jag gillar inte drinkar :) Men om jag dricker "virgin" drinkar gillar jag sura drinkar eller typ virgin colada :) :) :) :) :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos