Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

VILKEN SKILLNAD I PRIS

Tack vare att jag har så snälla läsare så fick jag tipset att kika på Biltema på deras kombinerade barnvagn/cykelvagnar istället för Active Kids, det skiljer ca 8000kr i pris på vagnarna!! Helt sjukt!! Den här skulle jag absolut kunna tänka mig att slå till på, nackdelen är att det står maxvikt 27kg. Amanda väger minst 20kg och Alvin väger inte direkt bara 7kg, haha.. Tror han väger 11kg så då väger dom tillsammans lite för mycket. Men spelar det någon roll? Jag menar ALLA vagnar har en maxvikt på 15kg men dom klarar ju faktiskt mer dom flesta – kanske även den här gör det?!

3 kommentarer:

Fröken svår sa...

Jag håller med. Helt sjukt stor skillnad i pris! Sambon letar cykelvagn just nu och vill gärna ha en där man kan ha medar på, men när en sådan hamnar på över tiotusen så är det faktiskt uteslutet när man kan få en på just biltema för en tiondel av priset.

FruLundin sa...

Har du tittat på cykelvagnar.se där köpte vi våran. Inte alls så dyr och med mer maxvikt än biltemas.

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

ALLA vagnar har ju inte en maxgräns på 15 kg.. :/

jag tror ju dock att hållbarheten på chariot vagnen är sjukt mycket bättre än den på biltema. + att det finns fler funktioner på chariot vagnen..
du kan tillecempel om du bara cyklar med ett barn ha barnet i mitten vilket medför mer säkerhet. Det kan du inte på biltema vagnen..

har man pengarna så hade jag sattsat på en chariot framför biltema vagnen...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos