Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 26 oktober 2011

BÄSTA JULKLAPPEN?

Bub JohnDeere SnowMaster

Jag har aldrig sett nåt liknande tidigare – är inte den här plogen hur cool som helst? Jag menar vilka barn vill inte ha den av tomten?? Bra att barnen kan gå ut med Pappa och hjälpa till med skottningen Blinkar 

Nu har ni chansen att vinna ett presentkort värde hela 1000kr hos Minibilar.com på Barnshopping.se – två stycken vinnare dessutom! *weehoo*

3 kommentarer:

Mia sa...

KOm den med motor så skulle den gå hem här också. ;-)

Fnulan sa...

SKITCOOL! Attans va många bra tävlingar ni har!!!! Me like och jag gilla att du vann på Bonti =)

Emma Viklund sa...

Sv: Wow, vilken grej, den hade vi älskat här hemma hihi...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos