Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 12 oktober 2011

VÅRD AV BARN

Igår på em tempade jag Alvin eftersom han var så rödblommig på kinderna och han gnällde nåt så in i bomben. Ville bara vara i min famn hela tiden.. och visste hade han feber. Ingen hög men ändå feber! Jag är en sån som inte ger alvedon i onödan så jag bäddade ner honom istället och gav honom välling – vips så sov han! Ingen aning om han egentligen är sjuk eller om det bara helt enkelt va så han var himla trött efter en aktiv dag hos dagmamman. Oavsett så bestämde jag att han fick vara hemma idag eftersom han även sov oroligt inatt och även Amanda blir hemma. Hon har fått en hemsk hosta på natten – tyckte hon oxå behövde vila upp sig lite. Hoppas dock på att dom är friska och krya båda två och är åter hos dagmamman imorgon igen.

Helt galet att inom loppet av en månad har vi vab:at den största delen – sen Alvin började hos Amanda´s dagmamma i januari så har han inte varit hemma en endaste dag!! Har haft otroligt friska barn det här året – men nu verkar det vända…  Ledsen

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos