Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 oktober 2011

AMANDA´S VINTEROUTFIT 2011

vinteroutfit_2011_amanda

I år valde Amanda att hennes overall skulle vara lila och efter en liten omröstning här på bloggen så slog jag till på en Didriksons overall i år och inte (kors i taket) en Molo overall.

Så Amanda kommer att ha en Geggamoja mössa från Babylooba, en Didriksons overall och vantar från Babyshop.se och vinterskor från Crocs.se.

 

Anta min utmaning att visa upp vad dina barn ska ha för vinterkläder i år och ha chans att vinna en hemlig goodiebag Skrattar Läs mer här!

5 kommentarer:

Sara mamma till Yrla och Noel sa...

tack :D ja de är roligt att pyssla :) roligt när dom e i den åldern :)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Men alltså, måste jag göra ett inlägg på min blogg? Jag hängde inte riktigt med. Haha.

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

OKEJ DÅ! ;) <3 www.alltforforaldrar.se/theans/2011/october/utkast-okt-18-2011.html# puss

Emelie sa...

Jag vill gärna va med :)
Jag ska fixa ett vinter outfits inlägg ikväll ;)
Gud va roligt..

Sara, mamma till tre små troll sa...

Klart jag ska :) Måste bara trixa ihop ett litet kollage då :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos