Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

UTMANING VINTEROUTFIT 2011

Vad roligt att ni var så många som hoppade på min lilla utmaning i “Vinteroutfit 2011”. Skrattar Tänkte på hur jag skulle på ett roligt sätt besluta vem som vinner en hemlig och välfylld goodiebag och kom fram till att det får bli genom röstning!! Jag lägger upp en omröstning här till höger som ni från och med nu och fram tills den sista oktober, dvs den 31/10, kl. 00.00 kan rösta på vem ni tycker ska “vinna” goodiebagen!

Här är alla som deltagit i utmaningen:

Thean´s vinteroutfit till barnen

 

Familjen Bus vinteroutfit

 

Johanna´s vinteroutfit

 

Angelica´s vinteroufit

 

JoHannaH´s vinteroutfit

 

Sanna´s vinteroutfit

 

En Mölnbobo liv´s vinteroutfit

 

Griffelfot´s vinteroutfit

 

Nina´s vinteroutfit

 

Ann-Sofie´s vinteroutfit

 

Anna´s vinteroufit

 

Barnshoppingbloggen´s vinteroutfit

 

Elin´s vinteroutfit till Stina

Elin´s vinteroufit till Alexander

 

sagabus

Sagabus vinteroutfit´s

 

Johanna Salkert´s vinteroutfits

 

Om jag missat någon hojta till fort så lägger jag till dig!

7 kommentarer:

Elin E sa...

Hej svejs!

Vad skoj, nu ska jag spana in allas outfiter lite nogrannare! :)
Såg dock direkt att min ena (Den till Alexander) fattades som bild :)

Jezz sa...

Jag röstar på Familjenbus!!

Elin E sa...

Smart, det tycker jag att du gjorde alldeles rätt i ! :)

Ha en toppendag! :)

Agnes sa...

Attans, jag glömde ju delta :(

Fnulan sa...

Jag hann ju inte... har ju varit i Danmark hela helgen och slarvat ;)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Jag hann inte heller, men kom på att Oliwer har fått två jackor, ett par termobrallor och en overall. Två par stövlar. Ett par vantar, och ett gäng mössor ;)

Hade blivit lite mycket att skriva om;)

Sanna sa...

Tack för att du hojtade till om detta, hoppas man har turen med sig nu.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos