Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 oktober 2011

FOTOGRAFERINGEN 2011

ATT00905

ATT00914ATT00911

Igår fick jag med mig hem alla bilderna sen barnens fotografering som dom gjorde för några veckor sen – har ni sett vilka sötingar till barn vi har! Skrattar Syskonfotografiet blev så himla bra! Tycker det är super att deras fotograf alltid tar bilderna utomhus – blir så mycket finare än en trist vit eller grå liksom. Nu måste jag bums iväg och köpa nya ramar – upp på väggen ska mina sötpluppar!

2 kommentarer:

Emma Viklund sa...

Jättefina bilder :) Härligt med bilder ute i naturen!

Anonym sa...

Fina bilder. Så stor lillebror blivit, måste vara länge sedan jag var in och kikade i Din blogg.
/Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos