Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

ALVIN 2ÅR

740-7

1års bilden av min sötnöt Alvin ♥

 

Igårkväll kom det över mig att om ca 2veckor fyller Alvin 2år!! Va??? Jag har helt förträngt det och bara inriktat mig på julen nu, hur kan jag glömma bort min lillfis födelsedag? Kanske för att för mig är han fortfarande bebis och kan bara fylla 1år igen – två år då är man ju liksom stor!! Förvånad 

Jaha, då är det bara att börja planera kalas då och fundera på födelsedagspresenter! Tips på roliga presenter till en 2åring?

7 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Ja, tänk så fort de går!
Känns som nyss du la upp dettta kortet efter att det tagits!

kram

Vilket datum fyller han???
Maja fyller 1år den 8 november...

✫Familjen Bus✫ sa...

hehehe oj då!
Du får skylla på jobbet eller mkt med bloggen ;)

Hoppas Alvin får en underbar födelsedag :)
kram

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

hihi, jag vet hur det känns... Dom känns ju genast så mycket större när dom fyller 2 år.. Nick är fortfarande min lilla bebis <3 det kommer han vara även när han är 18.. haha

Elin E sa...

Åh, vilken liten sötnos ! :)
Visst går tiden fort, jag har en tjej som fyller två på nyårsafton och fick dessutom mitt tredje barn här för ca 1,5 månad sen, även om det känns som att jag nyss var gravid. Tiden bara springer iväg. :)

Elin E sa...

Åh, vilken liten sötnos ! :)
Visst går tiden fort, jag har en tjej som fyller två på nyårsafton och fick dessutom mitt tredje barn här för ca 1,5 månad sen, även om det känns som att jag nyss var gravid. Tiden bara springer iväg. :)

Fnulan sa...

Det är helt sjukt att det kan gå så fort!!!! Man blir nästan lite ledsen..... Mira fick ett pippitält av oss och en trehjuling =)

Evamy sa...

Åh en sån fin bild!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos