Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 4 oktober 2011

GÅRDAGENS VIMMEL

ATT00191

ATT00194

vimmel_skuggemingel_skugge

skype

Igårkväll tog jag med mig Jda och gick på event som Skugge & Co anordnade inne i stan på Teater Brunnsgatan. Vi firade utgivningen av boken “Smaragdernas bok!” som John Stephens har skrivit. Han berättade om boken och svarade på frågor direkt från USA över skype. Annorlunda men roligt event Ler Träffade på finaste Johanna och hennes vän Emma oxå.

 

Efter eventet drog jag och Jda in till Söder för att ta några öl och surra massa skit, det är nåt vi är bra på!

1 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Tack för tipset! Älskade Gilmore och erkänner att jag även kollat en del på de andra serierna.. ;-)

Önskar att jag också hade möjligheten att gå på diverse event, här är inte så många söderut. Fast det är kul att läsa när ni andra varit!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos