Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 7 oktober 2011

DAGENS OUTFIT

ATT00028

ATT00022ATT00025

Idag har Alvin på sig sin nya farfarströja med ekollon på från Sobea – tröjan är från hennes senaste ekologiska kollektion. Mjuk och härlig och känns väldigt lyxig! Som van Sobea fan så vet jag dessutom att kvaliteten på kläderna är fantastisk – lika fina kläder tvätt efter tvätt. Den här tröjan blir nog en riktig höstfavorit!

Till tröjan från Sobea har han Nova Star jeans.

Visste ni att Bea – som står bakom klädesmärket Sobea är gift med Rickard Sjöberg från Postkodmiljonären?

Om ni ska på UnderBARA BARN se då till att besöka Bea i hennes monter så ni får se hennes otroligt fina kläder för mamma och barn. Lovar ni inte blir besvikna Ler 

Se även till att gilla Sobea på facebook så du inte missar massa bra erbjudanden och nyheter – här hittar ni gruppen!

3 kommentarer:

Petra sa...

Nu var det längesedan jag var här inne,men vad lik Alvin är Amanda.Trodde det var Amanda först haha kram

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Vilken härlig tröja :)

Lotta med åtta sa...

Haha, men gud! När jag först såg bilden så tänkte jag att "va sjutton va kortklippt Amanda har blivit" men sen såg jag ju att det vat lillebrorsan ;) Jisses så lika de är! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos