Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 oktober 2011

KALASTEMA: SCOOBY DOO

scooby_doo_barnkalas

Har precis klickat hem en massa till Alvin´s barnkalas som vi ska ha fredagen den 11:e nov, dagen innan han fyller 2år – för dagmamman och alla barnen. Sen blir det kalas igen på lördagen såklart för vänner och familj! Blir alldeles lagom att bjuda dagmamman och hennes barn, dom är totalt bara 6st barn. Lägger kalaset på eftermiddagen så kan alla föräldrar hämta barnen hemma hos oss istället. Himla smart! Ler

 

Alla Scooby Doo kalasprylar har jag klickat hem från Partytajm.se – min favorit kalasbutik på nätet helt klart! Mina läsare har fri frakt om ni uppger “Muppsan” i kassan.

Det blir dukning med Scooby Doo tallrikar, muggar, servetter, ballonger, duk och banner. Kommer även att ha fiskedamm med Scooby Doo påsar fyllda med småleksaker som passar både kille och tjej, även det har jag köpt hos Partytajm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej
hittade dig via google :)
Min dotter fyller åtta år 11.e nov :) Och hon ska också ha scooby doo tema. Ideer på mat eller liknande?

MADELEINE sa...

Här har du ett toppentips: http://www.muppsan.com/2011/11/scooby-doo-tarta.html :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos