Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

SÖNDAGSMYS MED FAMILJEN

ATT01902

Igår em ville jag helst bara ligga på soffan och dega efter att på morgonen gått loss på tvätten och disken då Älskling var på innebandymatch, men då han kom hem och ungarna käkat lunch tyckte han vi skulle klä på oss och gå ut så Alvin kunde sova i vagnen och Amanda fick leka av sig lite i parken. Helt klart en bättre idé men utan honom hade jag blivit kvar inne och slöat resten av dagen. Tur jag har min Älskling som kommer med bra idéer hela tiden och gör vardagen mycket bättre! ♥

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos