Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 11 oktober 2011

KOMMER SNART PÅ LINDEX

Lindex Shop Online - Klänning

Lindex Shop Online - Klänning


Dom här klänningarna ville Amanda att jag skulle klicka hem till henne. Jag måste hålla med henne att båda två var verkligen sockersöta och skulle passa henne! Båda kommer snart in på Lindex. Klicka på bilderna för att se mer av klänningarna direkt på Lindex hemsida.

4 kommentarer:

Christina sa...

De var jättefina kläningar.
Kanske vore något för mitt barnbarn .Själv har jag ju en son .

Milla sa...

Den vita var ju bara hur fin som helst!! Tror minsann att Saga vill ha en sån ;)

tindra sa...

den översta var jättefin :)

♥ Sojka ♥ sa...

Sjukt söta! Tänk om man hade en flicka. Så mycket skoj och fint man kunde köpa. :)

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos