Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 26 oktober 2011

FINGERSTATUS

ATT00602

Har haft fingertoppen i blötomläggning sen igår och nu ser det ut så här – usch!! Knölen är kvar och gör fortfarande ont fast nu ömmar det dessutom i hela fingertoppen där omläggningen suttit. Typ svamp överallt! Ringde upp min läkare för att fråga om jag verkligen skulle fortsätta med blötomläggning som dom ordinerade och boka om min nya tid (glömde att jag var på kryssning på måndag). Då det inte gett något resultat och att fingret blivit “för blött” så skulle jag genast sluta göra omläggningar och ha fingret luftat tills att jag ska in igen – då måste fingret öppnas istället *iiiiihhhhh* Precis det jag var rädd för!!!

4 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

men fy då... ser inte alls skoj ut :(
kram

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Ajajaj ser inte skönt ut!

Elin E sa...

Nämen fy....hoppas att det blir bättre snart och att det inte är något allvarligt.. :/

Emma Viklund sa...

Usch :( Hoppas det ska gå bra då dom ska "öppna" fingret... KRAM

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos