Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 13 oktober 2011

PÅ LÖRDAG SKA DET DREGGLAS

ladiesnight

Har ju glömt att berätta det – jag och syrran har blivit bjudna på Ladies Night på lördag, med middag och hela kittet Skrattar Jag var ju där förra året oxå tillsammans med min älskade Johanna och innan det var jag dit med Syrran då jag väntade Amanda (dock inte lika roligt att vara nykter där, haha). Jag kan ju säga att jag har faktiskt aldrig varit missnöjd utan tyckt att det varit en rolig och bra show. Helt säker på att det är lika bra den här gången – om inte, så får man ju dreggla lite iaf och komma ut med tjejerna och festa lite. Känns som jag tar igen en lite förlorad “utetid” för tillfället, hehe..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos