Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 31 oktober 2011

NYFIKEN FILUR

Ungarna har varit så duktiga att dom sovit tillsammans inatt på bäddsoffan, jag och Älskling fick alltså stora dubbelsängen för oss själva!

Då jag vaknade imorse vid 8.30 - sovmorgon alltså - så trodde jag att jag vaknade först, var så himla tyst och fridfullt i hytten, men då fick jag syn på den söta lilla rumpan i fönstret, visst någon som va nyfiken på vart vi var ;-)

1 kommentarer:

Sofie sa...

haha sådant gulligt kort!! jättesöt!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos