Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 11 oktober 2011

FY LEELOO

Då vi var ute och rastade Leeloo igår så stannar Alvin helt plötsligt upp, böjer sig ner och plocka upp något – vänder sig till Leeloo och skriker “Fy Leeloo, fy”, går fram och kollar och då har han plockat upp någon annans hundbajs!! GAH!! Helt hysteriskt roligt men gud så äckligt! Då jag fått honom att släppa bajset och tvättat av hans hand så skäller han på mig för att jag inte plockar upp bajset, hahahaha.. Skrattar Ingen kan iaf anklaga mig för att inte plocka upp Leeloo´s bajs, det kan Alvin intyga. Fast i och för sig – ser hans någon annans hundbajs tror han ju att det är jag som glömt, haha..

1 kommentarer:

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

hehhe sicken sötnos, tur du har Alvin så att du inte glömmer vad som är rätt :)

kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos