Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 26 oktober 2011

MIN OLYCKSKORP

ATT00605ATT00608

Tror det ser värre ut än vad det är! Alvin lyckades snubbla och slå kinden i sandlådan igår då han var hos dagmamman. Jag tror hans otur förföljer honom Ledsen 

 

Då jag frågade Amanda om han var mycket ledsen då han slog sig sa hon att hon tyvärr inte var i närheten och såg olyckan (hon använder tyvärr mycket för tillfälligt, hihi). Dagmamman hade berättat för henne vad som hänt bara. Sen sa hon att Alvin hade velat gå till cyklarna och då hade hon sagt nej för hon var alldeles för orolig för honom. Lilla Skruttan då, lillebrors beskyddare ♥

2 kommentarer:

Yohanna i Las Palmas sa...

Nej men lillegubben, vad hemskt det ser ut. Men det brukar det ju göra på små barn. Du skulle se min som bara går omkring och trillar här hemma. Alldeles blå i pannan.
Aj aj vad ska man göra?

Hälsningar
Yohanna

Fnulan sa...

Men lilldarlingen då...... *blåser*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos