Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

VINNAREN IT´S ME

bonti

Fick en trevlig överraskning igårkväll att JAG har vunnit tävlingen som Bonti hade tillsammans med Mammabloggkryssningen!! Jag kan ärligt säga att jag studsade runt i sängen av lycka Ler Bonti har ju sååå mycket fint som man vill klicka hem!! Skrev att jag tänkte slå till på en Molo jacka, men har nog ångrat mig och funderar på julklappar istället.

Alvin är lite förtjust i pingviner och barnen är i behov av en ny nattlampa.

Sen en varsin lunchlåda till barnen, med Toy story på och Prinsessorna.

 

Just nu planerar Johanna för nästa års Mammabloggkryssning – gå med i Mammabloggkryssningens facebook grupp för att få ta del av mer info om den andra kryssningen, toppentävlingar m.m. Om du missade årets kryssning tycker jag verkligen inte du ska missa nästa års! Så härligt och roligt att få komma iväg med ett gäng mammor och roa sig utan barnen Blinkar Lyx på hög nivå!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos