Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 oktober 2011

LYXIG EGENTID & EN BRA DEAL

massage


Hur kan jag ha missat hur jäkla bra Groupon.se är? Jag har varit in flera gånger men inte förrän nu har jag insett vilka fantastiska erbjudanden dom har! Man kan göra så enorma fynd och tycker det är klockrent att man dessutom får erbjudanden från sin ort och inte bara från webbutiker!


Iaf – jag hade kunnat utnyttjat flera erbjudanden på Groupon igår, – massage, nagelförlängning, hårklipp + färg och köpt en megastor saccosäck för halva priset! Jag slog iaf till på massagen – nåt jag är i stort behov av och länge längtat efter! Priset – ynka 149:- Otroligt med SANT! Det är såna klipp man kan göra på Groupon, hur kan jag – shoppingfreaken – ha missat det?


Hur fungerar det? Jo, varje dag kommer det upp nya fantastiska deals som är upptill 700% rabatterade anpassade till din stad. Du behöver alltså INTE bo i Stockholm för att få lika bra erbjudanden. Ler Registrera dig för deras nyhetsbrev, ta del av dagens deal och slå till på det som passar dig! Kanske en trerätters middag på någon lokal restaurang, spa, ett skönhetserbjudande, sport eller fritid – det finns erbjudanden som passar hela familjen! Jag kan med 100% säkerhet säga att det är var inte den första och sista gången jag slog till på ett erbjudande från Groupon – det var det första av en himla massa kommande! Jag kommer lätt hålla utkik efter familjens julklappar – fynda är det bästa jag vet! Tänk att kunna ge bort en fiskeresa till Älskling, en SPA weekend till föräldrarna, någon skojig upplevelse till barnen och kanske några smycken eller fina inredningspresenter till svärföräldrarna – och allt kraftigt rabatterat!


Inte nog med det – tipsar du vänner och familj så får 60:- för varje ny vän som gör ett köp via din länk! Så tipsa på så kanske du inte ens behöver betala för dina upplevelser och presenter, hihi..


Gör en bra deal via Groupon du oxå!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos