Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 17 oktober 2011

LADIES NIGHT

ATT00708

ATT00717ATT00723

ATT00702ATT00711

ATT00705

ATT00714ATT00720

Hade en superkul kväll tillsammans med Maggan och Syrran på Ladies Night i lördags. Grabbarna som var med den här gången var såklart Martin Stenmarck, Frank Andersson, Brolle, Thomas Järvheden och Anders Timell – jag kan nog påstå att det här var den bästa Ladies Night jag varit på. Brolle och Järvheden gjorde hela showen Skrattar Okej – Frank Andersson lyfte den oxå! Men ingen show utan Martin Stenmarck heller såklart. På fredagens show blev Brolle pappa till en liten son så då var han inte med – gissa om vi var nojiga om han skulle vara borta under lördagen oxå! MEN till vår stora glädje så var han tillbaka!! Jag tror helt ärligt att han är en av världens sexigaste män – om man klipper håret då vill säga Blinkar Men kroppen, rösten och hans utstrålning – YUMMY! Brolle måste nog vara mitt wildcard, hahaha..

Maggan bjöd mig och syrran – vi fick komma dit innan på förmingel och cider, sen bjöds det på tre rätters middag, himla gott! För oss som satt nere vid bord kunde vi beställa hur mycket alkohol vi ville under tiden – det gjordes det. Fasiken vad jag drack vodka redbull. Efter showen väntade efterfest på annexet och då det var slut gick vi vidare till Globen hotellet – för mera vodka redbull. Som ni ser på bilderna hade vi himla kul – framförallt på toaletten, hahaha…

Tack Maggan och Syster för en toppenkul kväll!

1 kommentarer:

Fnulan sa...

Va ju där med =) FANTASTISKA killar!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos