Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 14 oktober 2011

THE GOODIEBAGS

ATT00524

ATT00521

ATT00518

Ja – här kan ni se delar av allt GRATIS som jag fått på UnderBARA BARN idag. Helt galet Skrattar Det bästa är att förutom alla nappar och tjaffs så är det mesta användbart och kommer att uppskattas av barnen! Jag menar Babblarna böckerna är galet fina, tvättlappar från både Huggies och Natusan, Libero produkter, Pino dataspel, produkter från Ella´s kitchen och mycket mera. Happy happy Mami blogger Blinkar

4 kommentarer:

Josephine-Mamma till Elika & Nick sa...

Åh... Inte ett dugg avis ;-) nästa år vill jag oxå vara en vip- bloggare!!! :-)

Anja Håkanson sa...

Nappar å tjafs? ;o GE MIG, HAHA! Åh, jag vill också dit. :(

Nikita sa...

Ja du vet ju vem som är intresserad av nappar å sånt tjafs ;)

♥ Sojka ♥ sa...

Najsigt! =P

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos