Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 oktober 2009

YORRIK´S MUDDJEANS


Har städat ur familjens alla garderober
och hittat en massa jeans som inte används,
vad gör man med dom då??
~~~~
Träffade Marianne, en av tjejerna på Yorrik
på Underbara Barn Mässan,
dom har ju börjat sälja alldeles
fantastiskt snygga muddjeans som är
gjorda på just begagnade jeans!!
~~
Så nu vet jag vad jag ska göra, ta
med mig Svärmor och lämna
alla jeansen till Yorrik så dom
kan fortsätta sy deras snygga jeans ;-)
~~~
Någon som äger ett par av
Yorrik´s muddjeans??

bloglovin

6 kommentarer:

Myran sa...

Nej, men de är fina! Så man kan lämna in gamla jeans till de?

En Mölnbobos Liv sa...

Melvin har ett par mellanblå tunna och mjuka, superfina. Har även betalt in pengar för ett par svart/grå men inte fått dem än. Jag är supernöjd med deras jeans.

Karin (Albins mamma) sa...

Ja det var riktigt roligt :)

Idag har det varit ganska lugnt. Tommy har jobbat förmiddag. Annars har det varit leka, äta, gapa, busa och äta som vanligt :) Och så var vi och fikade hos några vänner ikväll. Själv då?

LillaBarn sa...

Jag har inga, men de var väldigt fina!!!!!!!!!

Erica sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har!
Jag är en ung mamma, 24 år med två små pojkar.
Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma
situation som man själv=)

Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat och snygg inredning.
En feelgood blogg helt enkelt!

Hit kommer jag helt klart att återvända!
kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

Lii sa...

Vilken bra idé!
Den där butiken måste jag absolut besöka nästa gång jag åker in till stan.

Ha en underbar dag
//Lii

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos