Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 oktober 2009

VILL TILLBAKA...

Amanda tjatar och frågar för jämnan
om när vi ska hälsa på Pippi igen....
Har tänkt att vi ska åka på Junibacken
igen men är det nånsin lite lugnare
där.. helt galet mycket folk då
man varit där??!!!
~~~~
Någon som vet om det är bättre
nu på hösten/vintern??

bloglovin

7 kommentarer:

annas perssonliga sa...

Hej!
Vi har tyvärr aldrig varit där.Bor lite väl långt ifrån... Kan tänka mej att det är mycket folk för jämnan när ett säsongskort kostar ungefär lika som ett dagspass...

Var däremot på Astrid Lindgrens värld i maj och där var det mindre människor än mitt i sommaren iaf.

Ha en härlig söndag!
Kram

Majsan47 sa...

Jag har ingen aning, men det borde ju vara lugnare nu efter semestern. Fast kanske inte ändå

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vi har varit där en gång o jag har för mig att det var i början/ mitten av oktober o då var det inte så sjukt mkt folk..precis lagom :)

Kram

Ps! Ny tävling hos mig ;) Ds

Lina sa...

åh så mys!

Ja, julklappsinslagningen är lika bra att "dela upp" :p Orka ta allt på samma gång, lixom :)

Hoppas ni haft en underbar helg? kramar

Nina sa...

Junibacken älskar min S också ; ) Men vet inte när det är mindre folk, har vart lite olika när vi varit där...

Josefin sa...

Hej! Vi är där typ jämt :) På helgerna är det tokfullt, så även på fredagar, och lov (typ höstlovet).
Bäst är att gå dit en helt vanlig veckodag, en tisdag kanske (stängt måndagar!). Då brukar det vara lugnt och mysigt.
Tips: de har tagit bort Elsa Beskow-utställningen/lekrummet, den nya utställningen öppnar 22 okt, det är Lennart Hellsing-tema på G. Så kanske det kommer vara mycket folk precis när utställningen är ny.
Lycka till! Och stort grattis till pojken som kommer snart :)
Kram från Josefin
(som är mamma till Alvin, vi träffades nån gång när våra stora var nyfödda, genom familjeliv, nån mars-tråd)

Petra sa...

Har oxå bara varit där under sommarn o då e det galet mkt folk phu...men nästa vecka är det höstlov så då e det säkert proppfullt oxå,tänkte åka dit mitt i veckan någongång framöver:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos