Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 oktober 2009

VINST HOS MINIPEOPLE

Kommer ni ihåg att jag vann en tävling hos
MinaPrinsar&Jag för ett tag sen
- ett hemligt paket från Minipeople.se

Idag kom kläderna:


Moonkids klänning och overall, så Sessan och bebis kan matcha varandra ♥

Tack Sandra på Minipeople..!!!


bloglovin

6 kommentarer:

Rebecca sa...

Nu har jag min första tävling, kanske något till den kommande bebisen?

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2009/october/min-forsta-tavling.html#comment

Malin sa...

Fina kläder du vunnit! Alltid kul med vinst!
Ska absolut vara med och tävla i Meandi-tävlingen!
Kram!

rebecca sa...

Oh så snygg dress! *avis*

M. sa...

Kul att du hittat till min blogg! Hoppas du gillade den

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilka fina kläder du vann!

Edvin älskar verkligen sin "drake" och jag är så glad att vi fick vinna den :)

Kramar

Kick sa...

iiiiiiiiiiiih :D
Du FICK verkligen den söta suiten till bäbis. Vad KUL! Om du bara gillar den hälften så mycket som jag så är du säkert jätteglad.
Ha en bra dag, kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos