Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 oktober 2009

NÄR TROR DU BEBIS KOMMER??


Tänkte apa efter några andra gravid bloggar med att starta en liten tävling för er läsare där ni gissar när bebis kommer att komma med storken..!! Skoj va?? ;-)
~~

BF dagen är den 14nov

- men när tror du att bebis kommer??

Ingen länkning behövs utan lämna bara

en kommentar nedan med din gissning!!

~~~~

Den som har rätt på datum samt närmast på

tidslaget vinner en härlig hemlig goodiebag med

innehåll av bl.a barnkläder, godsaker

& massa annat..!!

♥ LYCKA TILL ♥

bloglovin

52 kommentarer:

Marie sa...

Jag har ju sagt den 13/11 hela tiden så jag håller fast vid det. ;-)

Vet precis hur du känner det nu. Min graviditet med Isak var heller ingen dans på rosor. Ville inte alls vara gravid de sista 2mån. Vad jag än gjorde så fick jag ont. Klarade knappt av att göra nånting. Men som tur var så hade ju jag stora barn som hjälpte mig.

Du din stackare har ju Mandis att hålla koll på. Inte alls roligt när man helst bara vill ligga och ta det lugnt. Men det är ju tur att hon är en lugn och snäll tjej som aldrig hittar på nåt bus... ;-)

Kram

Pernilla sa...

Jag tror bebis kommer den 11 November runt 02:10 på natten :-)

Jda sa...

Den 6:e nov :)
Kram

AnnapåGrönkulla sa...

Jag gissar att bebisen kommer den 9 november kl. 11.33 =) Lycka till och hoppas att allt går bra för er.

Maria sa...

Den 6 november kommer prinsen ut tror jag. ;-)

Maria sa...

OJ då, jag glömde ju tidslaget! :-P
Tror på runt 21-tiden den 6 nov.
Kram!

Maria J sa...

jag tror 12 november!

Så du slipper gå över tiden!

kram maria

Carolina sa...

091111 kl 07.39 kommer bebisen! ;)

Tova sa...

Hihi, skoj att du gillade köket :) Det känns såå skönt med nytt o fräscht, som en nystart när bebisen kommer sen!
Oh, jag har BF exakt 2 månader efter dig. Vet du vad ni väntar? :)
kramar

Agnieszka sa...

Jag tror bebis kommer den 12... klockan 13.24!

kramis

Linda sa...

jag tror att bebisen kommer den 8 nov kl 20,38.
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

http://familjengranberg.blogg.se
Linda

Kick sa...

Jag tror 17 nov kl 11,46

Janina sa...

Jag gissar att han kommer natten till den 15:e nov =)

Elin sa...

Jag tror den 17:e november 23:18 :-) Lite över tiden den här gången alltså hihi...

Kramar

Fia sa...

12 November runt 02.30 på natten=)

Anna-maria sa...

den 10/11 och på natten kommer du börja få känningar. det är vad jag tror att din pojke kommer.. kram anna-maria

Nina sa...

Jag tror du går över tiden ett par dgr, så den 16 kanske runt 10 på förmiddan =)

O började komma på BF men sen tog förlossningen 2 dgr så han blev 2 dgr sen. S däremot gick jag över 15 dagar med! Inte kul... ; )

Maria sa...

Jag tror att bebis tittar ut 10nov!

Kram Kram

Petra sa...

Jag tror bebis kommer 16 nov:)kram

Lii sa...

Jag gissar på 17 November

Caroline sa...

På bf dagen dvs den 14 Nov, vid 15 tiden! :-)

Carita sa...

Jag tror att han kommer den 15/11. Typ runt lunch!

Anonym sa...

Jag gisar på 14 november, kl 03.30 =)
Mår inte specifikt bra, orkar inte blogga för tillfället.
*kram* Åsa

Lotta sa...

Hej! Jag tror bebis tittar ut kring fyra på eftermiddagen den 16:e =)

Angelica - fyrbarnsmamman sa...

15 november vid kl. 04.00

J o s e f i n e - mammatankar sa...

Jag tror att den kommer den 15/11 klockan 11:23 :)

Kram

Gabbies sa...

Va roligt! jag är gärna med o gissar. O jag gissar på 091111 bara för att det var ett roligt datum )8 Hmmm klockslag då 16.34 kanske? Kom igen nu bebben gör som jag säger! =P

Lycka till med förlossningen!

FrökenC sa...

4 november tror jag!! :)

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag tror att bebben kommer den 14e nov kl 21.53.

Jda sa...

Jag glömde juh tiden... Kl 08:28

sara sa...

13nov klockan 06:27

Stina sa...

16 november runt 15 på dagen!

KRAM

Hanna sa...

åh va spännande!

jag gissar på den 11:e november, tidigt på morgonen! nån gång mellan 04.00 och 07.30 typ! ^^

lycka till! kram kram

Sara Edström sa...

13 november kommer bebben!!!

Sara Edström sa...

Glömde visst tiden, 13 november klockan 19.30.

Therese sa...

Kul tävling =)

Jag gissar på den 13 november klockan 10.15 =)

Sara Hammarström sa...

Klart den kommer 12 nov kl 16.12...precis som Lucas gjorde! Kramar Sara Hammarström

Milla sa...

Jag tror på den 8:e november tidigt på morgonen :) Kramar

Linda sa...

Hejsan!

Jag tror att din lilla bebis kommer ut den 12 november, klockan 15.10 =)

klockan 15.10 kom min lilla tös så jag satsar på det, hon kom dock en 6:e december förra året, men ända till december ska du ju inte behöva gå=)

mvh linda
(fors_linda@hotmail.com)

Marica Rödebäck sa...

Jag tror den lill* kommer 17/11 kl 13.07 ;)

GucciMama sa...

hejsan! Jo tack allt är bra med oss hur är det själv.-)?

Jag tror du föder den 15/11 kl 09.35:-)

nikita sa...

Jag tror den 15/11 kl 21.32

bananen_nikita@hotmail.com

mia sa...

Jag tror att bäsen kommer 20091112 kl. 04:17
En vild chansning. :-D
Men jag hoppas du inte behöver gå och vänta längre än så.

Unknown sa...

Bebis anländer den 18 nov runt 22 tiden! Kram Lotta

annas perssonliga sa...

Så spännande,nu börjar det verkligen närma sig...

Jag tror att bebisen kommer den 10 november kl 21.47.

Lycka till!
Kram

Johanna sa...

Jag gissar på 10/11 23:10 :)
Kram på er!

Olelsi/Nettan sa...

Jag gissar på den 14 november och tiden 04.32.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Sally sa...

Hei!

Jeg tipper at gullet kommer den 19.nov kl 18.55

Ellinor sa...

Hej!
Jag gissar på 16/11 kl 04.32 :)

Anonym sa...

hejhe... jag tror han kommer den 13/11 klockan 3.30

En Mölnbobos Liv sa...

13/11 kl 22.22 Hälsningar Anna info@annakarlsson.se

maria sa...

Jag glömde skriva in tiden innan men 23:57 den 12/11
kram maria

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos