Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 31 oktober 2009

VINNARE AV GANGSTAR KLÄDER

Nu är vinnaren dragen av ett presentkort
värde 250:- hos Gangstar
- För världens coolaste kids
~~~~
~~
Maila mig din mailadress
så ska jag se till att du
kan utnyttja ditt presentkort..!!
~~
GRATTIS IGEN!!
~~
Påminner om tävlingarna som avslutas
ikväll, nämligen den där du
kan vinna en Liandlo mössa bara
genom att lämna en kommenter,
samt Monimo tävlingen,
där du kan vinna en valfri vinst
från deras sortiment, jag
rekomenderar deras barnvagnsmuff!!!
~~~~

bloglovin

1 kommentarer:

nikita sa...

Ett tips bara: det är bättre om DU tar kontakt med vinnaren då tävlingarna avslutas, man får tänka på att alla de som tävlar kanske inte är stadiga läsare ...
man vill ju inte gå miste om att man vunnit bara för att man inte läser bloggen varje dag :)
Förstår du hur ja tänker?
så brukar ja tänka hos folk där jag tävlar men itne läser i vanliga fall!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos