Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 oktober 2009

PEPPARKAKSBAK

"Ja, se nu ska Mamma och Amanda baka,
baka kakor, mest hela dagen..
vi bakar stora, vi bakar små,
vi bakar några med Leeloo på"
~~
Tror det var smart av oss att fixa
pepparkaksbaket redan idag,
när Lillebror har kommit blir
det lite svårare!!
~~
Visst blev dom fina??
~~
Amanda fick äntligen testa
sina Pippi formar!!
Hos Pirajja kan ni köpa
likadana Pippi, Herr Nilsson
& Lilla gubben formar.

bloglovin

6 kommentarer:

Förvirrade Morsan sa...

sv; tack=)

Lii sa...

Vad mysigt med pepparkaksbak :0)
Hoppas dom blev goda.

Ha en mysig fredags kväll

Nina sa...

Så mysigt att baka =)
Trevlig helg! Kram

sara sa...

skoj, trodd nästan du var och födde barn, bara ett nytt inlägg ;-)
kan du inte ha en tävling om bloggdesign, så låter du mig vinna? Jag vet inte ens hur jag tar bort att jag inte är gravid längre ju :-o

Anette {foreldremanualen} sa...

Så herlige Pippi pepperkaker! Takk for tipset! :-)

Jeanette sa...

oh shit nu har jag jädrar anamma varit med o tävlat som en tok..
nu orkar jag inge mer idag :-)

saknar dig syster...
kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos