Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 oktober 2009

SUPERTÄVLING SPECIAL

Nu ska ni få veta en liten hemlis..
på onsdag startar första dagen av 5 då
jag kommer att publicera:

"Vad jag har packat i min BB-väska"
~~
Varje dag, ett tips och bilder på produkten - samtidigt startar en ny tävling med kanonbra vinster till er läsare..!!!
~~
Börjar ju dra ihop sig så det är ju ett måste att ha packat sin BB-väska!! Och mitt innehåll är helt fenomenalt.. ser fram emot att åka in och trycka ut min bebis.. hahaha :-D
~~
Det vill ni inte missa ;-)
~~~
Lägg till mig över bloglovin så missar du inget.!!

5 kommentarer:

Mamma Stina sa...

Hittade du något på Underbara barn? Kanske fick du ett kort av oss vid vår monter också om du gick förbi?

Kram

Susan sa...

Heeeej. Nu kikar jag in och ska absolut bli bättre på det=)

Det är bara bra med oss här. Med er också hoppas jag? Ser att det börjar dra ihop sig. Spännande=)

Kramar

Katarina & Neo sa...

Ja tänk att man kan längta till en förlossning! Ser redan fram emot nästa :P

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Hihi..vad myyysigt :D

Svar:
Hehe jaaa :D
Aha okej, få titta på tävlingen sen när jag kommer hem ^^

Kraam
H

Emelie sa...

Hej :) Är det ditt andra barn du ska få? Hoppas allt går bra :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos