Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 oktober 2009

DÅ VAR MAN DÄR IGEN..


Jag är en Tradera periodare..!!! - Har mestadels sålt kläder en lång period nu, både privat och för min barnbutik. Men nu... - nu är det budgivning som gäller..!! - Älskar att hitta en massa auktioner man kan göra kanon fynd på ;-) Det är ju himla spännande då man följer slut spurten på en auktion..!! Märkeskläder till bra pris eller nya Pippi Långstrump kläder till Sessan, finns ju allt där.
~~
Har nu börjat buda på en auktion som jag verkligen vill vinna... en Me Too overall till bebis.. så skynda nu inte in och buda på den.. hahaha... Den är bara för fiiiin och MIN..!! Färgglad och underbar ;-)
~~
Har faktiskt budat hem en hel del Barbapapa kläder till bebis på senaste - riktiga fynd och sååå himla fina..!!
~~
Vann det här setet för 20:- Fynd eller fynd???

Brukar ni sälja eller/och köpa kläder och prylar på Tradera??

bloglovin

15 kommentarer:

Anita sa...

Jag köper på tradera men bara nya saker :-)
Men bebiskläder som knappt är använd skulle jag inte tveka på.
Har ju iofs köpt flera par jeans till johannes där, bra priser och dom ser för det mesta lagom nya ut :-) Är inne på Betty Boop tema åt Josefin nu och det finns ju massor på tradera :-)

Veronica sa...

jag är oxå en TRADERare i perioder..fyndade en NAME IT overall till min minsta i dagarna b.la
så man kan fynda :)

ha en skön kväll
kram

Nicka sa...

Jag köper nästan alla Tilas kläder på Tradera, guld värt, speciellt när man är ensamstående och ekonomin är lite tight. Tila har alltid fina kläder, mycket märkeskläder, begagnade, men lika fina för det : )

Maria sa...

Jag brukar handla en del på tradera, men tror faktiskt att jag mest säljer :)

Janeth sa...

Älskade hatade Tradera......här sitter en periodare till ;)
Köper, säljer, ångrar en del men är överlag väldigt nöjd över många billiga märkesfynd.
Hoppas att ni har en haft en toppen dag//Janeth

Liw sa...

Hallå :)
JOdå allt är bra med oss. Mycket skola och jobb plus en envis förkylning gör att jag inte haft så mycket ork för datorn än mindre bloggen. men det ska bli bättre:)
Shit det är ju inte alls länge kvar för dig nu, spännande :)

kram

Milla sa...

japp, jag brukar fastna i Traderaträsket med jämna mellanrum :) Man kan ju verkligen hitta allt! Kram

Elin - Ett hus till oss sa...

Hoppas du vinner den! Så kul med fynd ju :)

Jag har inte lärt mig tradera än, men kanske skall testa nån dag.


Kramar Elin!

Karin (Albins mamma) sa...

Men snacka om fynd, jättefint! :)

Med oss är det okej, som vanligt, med er då?

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Hoppas att du vinner auktionen!! Jsg är oxå tradera-periodare:) Kramar

Nina sa...

Jag har faktiskt en kompis som brukar sälja barnens alla gamla kläder åt mig på tradera.
Hon pluggar och behöver extra pengar så hon behåller hälften av pengarna. win win ; )
Köper gör jag ytterst sällan

Kick sa...

Jag visst ger det en Kick (OJ där fick jag till det ;) ) Tyvärr går det inte lika lätt att sälja som att köpa *skratt*
Ha en bra dag, Muppsan.
Kram Kick

Nikita sa...

ja både köper och säljer .. men om ja sett nåt så budar jag ALDRIG förrän det bara är 1min kvar av auktionen, det gäller å va smart å inte trissa upp så priset blir högre.
ja brukar sätta påminnelse på mobilen då en auktion går ut =)

mammafiia sa...

Jag budar hem saker ibland med=)
Tycker om tradera.
Så fint sett till bebis=)
Ha en bra onsdag.

Jessica sa...

Jaaa, jag är också en periodare! :-) Jag har gjort massor av fynd - kläder till barnen, bl a jackor till kanonpriser, lite leksaker och massor av böcker! Dessvärre är jag alldeles för lat för att sälja. Tyvärr! För jag har massor av bra-att-ha-saker som jag bara sparar för sparandets skull. Skulle gott kunna sälja en hel del och få in lite pengar i stället...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos